På G !!!

Det har varit en mixad dag, men ändå lugnare tempo.
Kanske bara för att jag är inställd mentalt på det?

Vaknade trött efter ännu en vaknatt med dottern. Men jag vaknade till en klarblå himmel, strålande sol och inte en vindpust!
Skjutsade karln till jobbet och åkte sen med mamma till sjukhuset.
Där strulade det lite men efter 3 1/2 timme var hon klar.
Och vad ser vi kommer ut från sjukhusporten? Ett tjockt molntäcke och så har det börjat blåsa
Där rök min vision om en stund i solen....

Men när jag lämnat hem mamma så skyndade jag mig hem och satte mig på altan...under molnen. Sen vara satt jag där i en timme och glodde hahahaha

När jag sen väckt barnen och stoppat i mig en smörgås så förberedde jag en köttgryta.
Dottern och jag åkte en sväng till stan där hon (alltid hon!) ett par byxor och en tröja för 49:-st!!!!
Det finns aldrig nåt sånt till mig

Vi hälsade på min pappa en stund.
Nu väntar jag på att ris och potatis ska koka....så att jag kan ge mig och hämta karl och stora sonen som vill ha lite mat.
När han åkt hem så ska dottern med en kompis på bio. Men då åker dom moppe sa hon så jagslipper skjutsa mer idag
Så då ska jag lägga mig på soffan och läsa lite....hmmm blir väl nån skvallertidning jag fått ta över efter mamma. För hon hade inget att läsa så hon fick ta min nya bok jag inte läst än
Funderar på att stoppa i mig lite godis också.....hihihihi......få se om jag hittar nåt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0