Rastlös!

Idag har varit en sabla tråkig dag.
Inte fick jag nån sol på mig idag heller .....bara kall blåst och regn:(

Känner mig så rastlös och vill ha nåt KUL att göra.
Har pulat lite här hemma...varit hos mamma och pappa....
Legat och läst....sånt som i vanliga fall är så skönt. Men idag kryper det i kroppen på mig.

*suck*

Nu håller jag på att fixa lite mat....grillspett.....är inte sugen på nånting men är hungrig.
Sen blir det en lång kväll känner jag....

Va konstigt det är med såna här dagar....när man inte vet vad man vill riktigt. Inget är bra liksom.
Men om man inte hade dom så skulle man ju aldrig märka när det blev riktigt skoj!!! Eller hur?
Så det är nog bra att dom finns ändå:)

Imorron bitti måste jag skjutsa karln till jobbet tidigt....mamma ska till sjukhuset på morronen. Då får man ändra schemat för resten av familjen för att kunna få ihop allt.

Eventuellt händer nåt kul för mig och Kicka på fredag. Kanske, kanske kommer vi iväg till High Chaparral!!
Men det hänger både på väder och pengar.
Resekostnad och inträde kostar en hel del.....

Någon eller några har varit på vår tomt/altan två nätter i rad nu.
Strött omkring en massa saker bla.....rumsterat om bland stolar och bord...flyttat blomkrukor mm
Men dom har varit tysta för ingen har hört nåt!!!!

Små träd eller stora kvistar har lagts på hög mitt ivägen mellan två träd på tomten som vi måste passera för att ta oss ut med bilen.

Några som har roligt tydligen. Det har inte jag som har ont och måste flytta en massa saker i onödan

Dom kunde ju lämna bidrag till vår resa istället hahahaha
Det tycker jag vore på sin plats efter allt elände dom ställt till....hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0