Så var det semester då

Vilket betyder att jag har sovmorron varje morron om jag vill
Inget skjutsande på nån som ska till jobb eller skola.
Och ingenting har vi inplanerat....tar dagen som den kommer.
Oj vad ovant det känns redan

Nu har jag varit ute på så mycket galej så jag måste till mamma och pappa idag!!
Har inte varit hos nån av dom sen i torsdags!!!!
Det har inte ens hänt när jag varit sjuk. Men nu har jag ju inte varit hemma....jo igår men då behövde jag en vilodag!!
Bara satt med vovven på altan och läste, klappade och vilade. Tog småpromenader.
Grillade lite korv....jag åt en. Det var allt jag åt på hela dan , var fortfarande mätt efter lördagen
Det var sååå gott, och så mycket. Jag har tom drömt om all den goda maten hahahaha
Kanske därför jag var mätt haha
Skulle gärna träffa ett par av tjejerna varenda dag, men det gååår ju inte
Men dom är så mysiga och vi har roligt och vi kan prata om allt....
Tror ni vet vilka ni är....

Idag ska jag handla till pappa....vara social med mamma.....sen ska jag till apoteket - igen.
Och sen ska jag och Kicka titta på en auktionsvisning. Hon har aldrig varit på en sån och är jättenyfiken.
Ev blir det sen auktion i morron

Och så ska man försöka komma på nåt till middag. Nu är ju hela familjen hemma(stora sonen kommer sen, var så säker) så då får dom hjälpa till med förslag. Jag är ganska tom på idér just nu.
Lasagne vill jag ha en dag, så mycket vet jag.
Men först av allt ska jag ta en macka.....NU....sen frukost som vanligt....när vanligt folk äter lunch vilket jag aldrig gör av förklarliga själ. Hinner ju inte med det när man äter frukost mitt på dan haha

Ha en bra dag vänner.....
Vad gör ni som har semester och inte så gott om pengar?!

Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Kolla min blogg, du är utmanad!!

Kram puss!

2008-06-30 @ 22:38:50
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0