Strul i maskineriet

Sov dåligt inatt...värken ville jäklas mer än vanligt...och så var det världens åskväder!!
Lite mysigt tycker jag allt att det är även om jag har stor respekt för Tors hammare....sen blixten slog ner i vårt hus för ca 10 år sedan.
Som tur var började det aldrig brinna , bara en skrivbordsskiva som blev svart och rök lite. Men alla våra elektriska apparater slogs ut.
Och jag och dottern som var 5 år då höll på att dö av skräck....

Det blev en tidigt morron idag. Fick skjutsa iväg karln till jobbet 1 1/2 timme tidigare för att jag skulle följa med mamma till sjukhuset. Hon skulle gå igenom en stor hjärtundersökning. Och det tog tid. Närmare bestämt drygt 4 timmar! Längre tid än beräknat tog det för att det var strul i maskineriet!!
Hon var helt slut när jag lämnade hem henne.

Sen ville dottern att jag skulle följa med henne och leta färg till hennes "garage"....strulade runt och letade jobbarbyxor också.
Stötte på flera GAMLA bekanta hihihi....så allt drog ut på tiden.
Så ringde sonen och ville att jag skulle komma med mat!*suck*

Mira ringde och frågade om jag och Kicka ville komma och dansa av oss lite...och det ville vi
I sanningens namn var det nog mest lillsnuttan som dansade, ville visa upp alla SVÅÅÅRA danser hon lärt sig som inte ens Challe kan. Hahaha

Bråttom blev det för att hämta karl på jobbet. VAr inte hungrig så jag hade totalt glömt bort att jag skulle laga middag också
Som tur var fanns det mat kvar från igår att värma...kompetterade med lite grönsaker och tre sorters melon. Så problemet var snabbt avklarat

Har försökt titta in här lite då och då när jag mellanlandat hemma...men det har varit strul även i detta maskineri!!!

Jag håller inte på att bli sjuk!!!!
Bara kroppen som jävlas.Känner mig ledsen men vet inte varför. Skulle bara vilja sätta mig i ett hörn och gråta....
Känner mig inte i form i kroppen men vet inte riktigt vad som är i obalans....
Kan det vara så enkelt att det är lågtrycket jag känner av?
Jaja något strul i maskineriet är det i alla fall

Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Säkerligen vädret...många som är lite som oss...ja du vet ont här och där ;) mår skit dessa dagar...Puss och kram...

Vill Kicka ha grejjor till sitt Garage?? Jag har nog hur mycket "skräp" ;) som helst på vinden....

2008-06-23 @ 23:04:03
Postat av: Gittan

Japp hon vill ha mycket grejer tack :)

Kram

2008-06-27 @ 23:49:48
URL: http://gittzyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0