Strul

Försökte skriva här både i förrgår kväll och igår men det bara försvann. Blev inget inlagt
Orkade inte börja om från början.

Alla uppdrag avklarade utan fadäser...studentfirande med pajer och tårtor och uppsvullen mage hahaha
Uppvisning och workshop på Konsert och Kongress på kvällen. Lite trist stämning bland festdeltagarna.
Men det lättade lite sen vi bokstavligt talat raggat upp folk på dansgolvet
Challe raglade in först av oss som full student och blev jagad av vakterna....hahaha roligst på hela kvällen
Fick fin mat som ingen orkade äta...var för mätta.
Kicka var hemma och var ledsen för att hennes överraskning till Challe gick i stöpet....hon hade ju övat stenhårt för att sätta uppvisningsprogrammet och klarar det bättre än mig!!
Jättesynd!!

När jag gjort mig iordning för natten och släckt lampan så ringde stora sonen och hade missat bussen hem...bara att slänga på sig en jacka över nattlinnet och fara iväg.

Sovmorron idag. Besök hos pappa. Telefonsamtal med mamma. Plockat lite bland uteblommorna.
Ska handla lite middagsmata och skjutsa Kicka till en födelsedagsfest.
Sen skulle jag egentligen åka till Helene (körcoach) som fyller 40 år idag. GRATTIS gumman!!!!
Men det är så trist att åka ensam när man inte känner nån där.
Om nån läser det här som vill hänga på så hör av er!!!!!!!!!!!!!! Snarast!!!!!!!

Det känns som om luften gått ur mig lite idag. Förutom den i magen hahahahhaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0