Styrt och ställt

Nu har jag fart och flängt lite....och styrt och ställt:)
Jösses vilket jobb det ska va med såna smågrejer....nu har jag så mycket i huvet så jag är rädd att nåt ska ramla ur:S
Det vore katastrof!!!!!!!!!!!!

Jag har flera saker att köpa till olika tillfällen men allt är inom loppet av några dar och det börjar röra ihop sig i hjärnan.
Har lite svårt med koncentrationen och när det blir överbelastat så tjongar till :P

Hann me en sväng till IKANO också...fick en peng av mamma och behöver invenstera i lite nya underkläder och så tänkte jag se om jag hittade nåt kul....och det gjorde jag ju....men till ingen glädje om man säger så.

För Kicka hittade också nåt kul.....en KLÄNNING!!!! Har aldrig hänt i hela hennes liv att hon frivilligt velat ha en klänning.
Och nu ville hon ha en till avslutningen helt plötsligt...så var det med den saken.

Oftast blir det så annars när jag ska leta efter nåt till mig...då kommer jag hem med nåt till dom andra istället.

Nu vankas det köttfärslimpa snart...jag är sååå hungrig....sen funderar jag på att ta mig en svängom .....en liten en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0