Utmanad!

Jaha ja...såg att jag blivit utmanad av Tessan på nån konstig grej hahaha
Men jag är ju inte sämre än att jag hänger på:)

Ni utmanade kan kopiera detta: Varje utmanad börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utvalda ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna. (dessa)Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit valda och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...Gittzyh har blivit utmanad av Ackebus


 Att avslöja : 6 underliga/egendomliga saker om mig själv. Hmmm hela jag är ju underlig så jag vet ju inte om jag kan komma på ngt....;)


1)  Tvättar alltid håret INNAN  jag duschat

2)  Blir nojig när jag ser en polisbil på vägen ....tror att dom varje gång ska stanna mig.(Och vad skulle det göra?! Kör aldrig för fort, aldrig onykter mm)

3)  Funderar väldigt mycket innan jag somnar och om jag vaknar på natten. Kommer då ofta på jättebra dikter, sångtexter , danskoreografier mm som jag sen glömt när det blir morron(tänker varje kväll ta med papper och penna till sängen men glömmer)

4)  Byter oftast kläder så fort jag kommer innanför dörren...till mysbyxor och T-shirt(eller pyjamas hahah)

5) Skriver listor när jag ska göra nånting speciellt eller åka nånstans, om så bara över dan, i vilken ordning jag ska göra saker och vad jag ska ta med osv. Tex: sätta igång kaffebryggaren....duscha....torka håret.....äta frukost.....fixa och packa matsäck....plocka ner medicin ...........det blir ofta en lååååång lista

6)  Har jätte svårt att be om och ta emot  hjälp!


Gittzyh utmanar: 


illi.blogg.se
http://mariannlostinline.wordpress.com
snorunge.blogg.se

Så där ja

Natti natt!

      


Kommentarer
Postat av: I-L

Hahaha detta ska jag ta tag i. Det blir inte mycket att skriva. Behöver bara ändra 2:an & 3:an annars är det samma saker som jag gör. Hm, kanske lite på 4:an oxå för jag går ju bara i T-tröja & kallingar..

2008-07-01 @ 08:33:50
URL: http://illi.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Eh, är vi släkt eller?? Mina 6 saker lista skulle se lika dan ut! =)

2008-07-01 @ 18:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0