Vad hände?!

När jag vaknade igår så var jag näst intill nykterist....idag när jag vaknade var jag inte det!
Jag vet vems fel det är också....ok, jag drack själv...men hade det inte varit för en eller två personer så hade jag inte haft ett hattnummer på typ 11 idag.

Men jävlar vad roligt jag hade
Festen började redan kl 15 och jag var hemma ca kl 3....då fattar ni läget va? Hur roligt det var
Och hade det inte varit för att värdinnan ville sova så hade nog Gramisse och jag varit kvar än Hahaha

Under alla timmar som vi var där så åt vi och drack HELA TIDEN...konstant!
Magen ser ut som en spärrballong

Pernilla hade gjort buffé med så mycket gott....och så chokladpudding med grädde....och så chokladdoppade mashmallows...och så lite chips, salta pinnar och godis....

Hon skulle prompt ha i mig en massa shots...och en hel hink med GOOOD bål hade hon...därur östes det duktigt kan jag säga

Kom isäng runt halv fyra....runt halv åtta fick jag öppna dörren till en stor lurvig sak som heter Zeb.
Skulle vara vovvevakt idag...allergin är på topp hahaha. Men det gör inget, när det inte är varje dag så kan jag stå ut. Han är så himla go
Vi har liksom funnit varann, han lämnar inte min sida förrän husse och matte kommer och hämtar.
Ibland verkar han tom förstå hur jag tänker....han gör som jag tänkt säga utan att jag sagt det.
Tex så har jag aldrig koppel på honom när vi går ut(bor på landet) för jag har så ont i armarna och jag tycker han kan få springa av sig lite.
Men skulle det komma nån människa eller bil så kommer han direkt till mig och går snällt vid min sida tills jag säger "varsågod" ...då springer han igen.
Och ibland när jag har ont och så svårt att gå , då springer han inte utan går och vaktar mig liksom.
Oftast vänder han hemåt innan jag tänkt göra det, så sittar han och vänta tills jag kommit ifatt.
Han är så klok och snäll lille gubben.

Nåväl, sliten är väl ett lindrigt ord om hur jag kände mig vid den tidpunkten på dan.
Jag gick och la mig och vovvsen kom och la sig nedanför min säng. Där låg han tills jag gick upp..då följde han mig till toa och sen följde jag honom till sin toa
Lite frisk luft...ahhhh

Undrar egentligen VAD jag åt och drack igår....har borstat tänderna och sköljt med Listerin men ändå luktar jag som en gravöppning har jag fått höra

Nä jag ska nog ta mig en tidning och ta med vovven ut på altan och lägga mig i en baden-baden och softa lite....20 + i luften men mulet....det är helt ok bakfylleväder för min del

Kommentarer
Postat av: DOLLY

Ville bara önska dig en underbar söndag. Fin blogg du har. titta gärna in hos mig och kommentera vad du tycker om min blogg , ifall du har tid ;P

2008-06-29 @ 11:39:30
URL: http://missdolly.blogg.se/
Postat av: DOLLY

åh hur får du dom där gubbarna :)

2008-06-29 @ 11:40:01
URL: http://missdolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0