Vanlig vardagslunk

Allt knallar på i sin vanliga takt.....skjutsat till jobb i två vändor....hälsat på mamma på morronen. Hon är inte pigg:(
Väntar på sin undersökning på måndag.
Hon ville ha lite grejer handlat men orkade inte gå ut idag. Så jag for iväg för att köpa ett överkast som passar till hennes säng:)
En pläd och en prydnadskudde som hon sett i nått reklamblad.

Kollade in Jysk när jag ändå var på Tornby. Vi behöver ju nya stolar framför allt...har EN kvar hahahaha
Tänkte det skulle bli rea på såna nån gång....vill ha ett större bord också:S


Ska iväg till Öhammars och lämna tillbaka nån fiskegrej som var fel åt Kicka. Hon hinner inte nu när hon jobbar.
På tal om det förresten....tills hennes garageförsäljning kommit igång....OM NI HAR TÄNKT KÖPA JORDGUBBAR....ÅK DÅ TILL STORA TORGET OCH KÖP AV KICKA!!!! Och bidra till de fattiga Mörtlösa barnens försörjning HAHAHAHAHA

Hon får 2:- / liter hon säljer!!!????!!! Låter lite tufft tycker jag....kan bli en lång dag utan slantar.
Och inte vågar hon äta på hela dan ....hon kommer må urkass!
Men hon vill testa det här så....

Nu ska jag stoppa i mig en macka i alla fall...sen ska jag till apan...jag menar pappa och utfodra honom med bananer:)
Nån som vill hälsa på honom nån dag?! Nån?
Näe tror knappast det.....Mamma då? Hon har inte så mycket ork men hon pratar i alla fall! Och behöver bli istoppad lite mat....hon har slutat äta...om man inte ser till att hon äter :D
Men jag hinner faktiskt inte varje dag....även om jag INGENTING gör.

Jag vill ha två nya böcker!!!! Mons Kallentoft och CAmilla Läckberg!
Känner mig lässugen just nu....har ingenting att blänga i...suck

Jaja...ni får ha en bra dag vänner....och dom som jag inte känner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0