Aldrig är man nöjd

JAg älskar sol och värme...med kan det aldrig va lagom?!
Det här är lite väl även för mig....pallar inte att ligga/sitta i solen nån längre stund.
Och att försöka sig på några större aktiviteter är inte heller att tala om...svimningsläge trots litervis med vatten.
Men snart nog kommer regnet igen...och så deppar vi ihop för det.
Varför kan det inte bara regna på nätterna och vara runt +20 och sol på dagarna?!

Imorron har jag ärenden att utföra som innebär... no sun tomorrow för mig

Idag har jag petat ner några små blomskott och plantor i krukor. Det blir så fint när de växer till sig sen...men jobbigt att kånka jord och krukor. Så nu har kroppen kroknat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0