Allting har en ände...

Även denna dag börjar lida mot sitt slut. Men det är svårt att tro när solen fortfarande lyser som om det vore mitt på dagen.

Kicka och jag tog en promenad på stan medan vi väntade på att Peter skulle bli färdig hos läkaren...fönstershopping:)
Men det blev låååångsamt så vi hann inte så mycket. Hon hade så ont så hon knappt kunde gå.
Men vi provade lite klänningar och tunikor och skrattade gott åt vilken figur man fick i vissa modeller:D

Sen har jag varit hos stora sonen med lite att dricka och toapapper. Magen är urballad på honom också igen...kräkts hela natten och förmiddan.

Inte varit hos mamma och pappa idag....eller en snabbis till mamma för att lämna lite brylépudding:)
Pappa har sin promenaddag idag så han har varit lite sysselsatt ändå.

Satt en stund i solen men det blev ingen läsning....lite svårt när ögonlocken bara slår igen hahaha

Kicka vill inte ha mat. Stoffe gjorde lite pulvermos bara....så Peter och jag tog bara stekt korv med bröd. Nyttig middag, jag vet! Men det var smidigt;P

Stoffe har varit nere vid ån och fiskat en stund. Fick en aborre, men gäddorna var inte på hugget, även om dom for omkring och verkade pigga.
Jag är nyss inkommen från en promenad. Åh så skönt det är att bara gå för sig själv, titta på alla blommor, buskar och träd som blommar och känna alla dofter...men tror ni inte att det rätt som det var slank in en liten tanke på några danssteg! Det var väl själva sjutton!!!!
Får nog spana in in morron och försöka så gott det går...för jag glömmer ju så fort:S

Nu ska jag ta en glass jag fick av Adde för flera veckor sen....en Cornetto frutti:)
Sen ska jag titta på LOST...känner mig lite som hemma då:O
Barnmorskorna får jag se i repris....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0