Änglahjälp

Ojoj vad jag spurtade på min promenad....hittade värsta största liljekonvaljstället!
Jag plockade och plockade....lite till mamma, lite till pappa, lite till svärmor och lite till mig
Trodde ryggen skulle gå av mig!!!! JAg satt på huk...på knä....och så lite sträck mellan varven.
Men ändå....haltade mig ut från dungen och upptäckte att jag gått väldigt långt hemifrån

Brukar vara lite försiktig eftersom det hänt förr att jag fått ringa och be om hjälp hem när kroppen stejkat

Började haltande ta mig hemåt när jag hör....brrmmmm.....brrrmmmm

Och där dyker hon upp bakom kröken....Kicka på moped med en extra hjälm!
Hon tittade på klockan och kände på sig att jag behövde hjälp hem när jag varit borta så länge

Så jag blev räddad av en ängel ikväll !

Nu ska jag smörja liniment och ta en värktablett....och hålla mig lugn

Har ni märkt nåt?
Nu är jag ju här igen fast jag inte skulle!!!!!!!!!!!  SUCK


Kommentarer
Postat av: mia

hha vilken tur ;)

2008-05-21 @ 22:04:59
URL: http://meandmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0