Ännu en fnitterdag

Det blev mos och korv till middag haha Vilket mästerverk...
Solandet drog ut på tiden och så var mamma dålig och inte ville stanna hos oss. Men hon var glass sugen så vi åkte och köpte det innan jag skjutstade hem henne.
Skulle till apoteket för att hämta maskmedicin till ena kissen som bara kräks upp när vi ger tablett eller fllytande...så dyrt det är!! Och vetrinären har ju vett att ta betalt för att skriva recept också!
Hoppas verkligen att det hjälper.

Skjutsade ena sonen hem till sig, den andre till fritidsgården...hämtade karl från jobbet och sen åkte dottern och jag ner till ån för en fiskestund.
Eller hon fiskade och jag tittade på.
Och pratade...och fnittrade...och dansade liiiite...bara på skoj
Det var några luringar som satt och spelade på några hemliga trummor och jag tänkte "Ice"...och tror ni inte att det gick?!!!
Blev så glad så jag var tvungen att ringa Challe för att tala om att det funkar till bara trummor...
Ok..lite knäpp kanske
Fick tag på Grammis och drog med henne
Har försökt få kontakt hela dan men hon svarar inte ens på msn....tror hon är lite gladare nu

Och ändå gick jag på sparlåga framåt kvällen...
Kicka fick två små aborrar...eller mört enligt vissa hmmm...hade en bronto som hoppade intill men den ville inte!
Nåja firrarna var för små för att göra något med och sushi är inte min grej....

Tänkte ta lite fil och flingor till kvällsmat ....bara ta en dusch först...passade på att skura hela badrummet innan det...
Och sen hamnade jag här...
Nu är det försent för att äta...egentligen....men jag är ju som jag är...har inte vett att skämmas

Så jag sörplar nog i mig lite fil trots allt...och så kryper jag till kojs...kramar kudden en stund...

Kommentarer
Postat av: Grammis

Abborren går att äta! Det där gick inte att äta. Alltså "mört"!
Och är du inte snäll sätter jag ut bildbevis på "StångåIce" eller sätter jag på dig vantar! hihihi

2008-05-29 @ 00:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0