Besviken!

Everything has a beginning, everything comes to an end....
Så även årets Eurovision Song Contest...och Sveriges bidrag

Likadant varje år....dom jag tycker är bra hamnar i bottenhalvan...oftast
Ok Norge gillade jag och dom kom bra till
Men resten...?
Och Ukrainas låt tyckte jag inte var särskilt bra och hon var ganska vulgär...i mina ögon.
Charlotte mera stilig...ståtlig

Så vad var felet? För mycket vamp/våp?
För mycket klet runt ögonen?
För mycket PR...folk kanske hann tröttna på henne redan innan tävlingen?
Ja svar på detta lär vi aldrig få.

Hade det gått bättre för Sanna och hennes ballad?
Skulle vi skickat BWO?(Som var min första tanke)

Hursomhelst...Jag tycker Sveriges låt är bra....Charlotte gjorde ett bra jobb....
För mig är hon like a Star, like a Hero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0