Boring

Jädrar vilken TRÅÅÅKIG dag!!!
Ingenting händer...absolut ingenting!

Har handlat med mamma....suttit och ringt runt till VC, läkare, sjukvårdsupplysning och akuten angående sonens knä.....
Itvå veckor har han haft värk och inte kunnat böja knät.
Igår fick han panocod av mig när han hade så ont att han knappt kunde stödja på benet.
Idag hjälper inte ens den starka medicinen och han har värk även när han ligger helt stilla

Men inte räknas det som nån åkomma att komma akut till läkare för!
Imorron kl 16.00 får vi komma till VC...tack, tack...jag bockar och niger!

HAn tycker jag är jättedum som inte ser till så han får hjälp....hur fan ska jag kunna förklar det på ett bra sätt så han förstår?!

Nu lagar jag mat....har en kaka i ugnen i brist på sysselsättning....ett expriment....ett recept jag sett på en blogg:)
Himla spännande kan jag säga....vet knappt om jag vågar smaka själv hahahah
Peter får vara försökskanin:P

Jaha, sen händer inget förrän kl ett i natt när jag ska hämta Kicka vid bussen.
Den kör förbi utanför oss, men kan den stanna till? NÄE
JAg får åka halva stan runt för att hämta henne:S

Ikväll hade varit en bra kväll för lite dans....ingen tid att passa, ingen som ska skjutsas...ingen stress...
Vem vet , kanske tom hade fått nåt att fastna hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0