Det här med ålder....

Konstigt det är....

Enligt min brorsdotter så är jag typ 25.....Grammis säger att hon är 27...och det kan ju stämma eftersom hon är några år äldre.
Men att Pernilla blir 25 idag...det är konstigt. Skulle vi va lika gamla?

Hon har inte ett grått strå...inga rynkor...fräsh som en nyponros...ung och oförstörd

Ok hon är tröttare än mig...när vi ska parta somnar hon alltid först...jag brukar va bland dom sista kvar..
Men om jag nu ändå måste stå över medicin för alkohol...då kan jag ju lika gärna hänga i ordentligt eller?
Annars blir jag bara förbenad framåt natten när jag skulle behöva men inte kan ta en tablett.

Största skillnaden mellan mig och snuttan är nog att jag numera bara är ....ung

Kommentarer
Postat av: Mariann

Nu har jag "plöjt" igenom dina inlägg som jag inte läst. Fy vad läskigt med dom där männen som smög omkring. Konstigt! Det är ju kul att poliser har humor också. Hoppas poliserna kommer snabbare om dom där männen skulle dyka upp igen. Vilket vi hoppas att dom inte gör. Tack för orden om min dansvilja. Det värmer! Jag vill ju så mycket!! Och har svårt att acceptera att det inte är riktigt som förut i hjärnkontoret. Jag kan vara envis ibland! Några Stångåpromenader med dej vet jag inte om jag törs ;). Kanske bäst att passa sej lite över allt. Eller ta den enklaste vägen: hänga på!!Kram!!

2008-05-29 @ 18:04:02
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Mariann

Ålder: 55 år, 9 månader,2 veckor. Och trivs. :D

2008-05-29 @ 18:07:29
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0