Do you love me

Ja den låten har jag nynnat på hela morronen....tänk om dansstegen kunde fastna lika bra!!!!
Och ikväll ska det läras in en NY till...hahahahaha jo tjena Kerstin....det är liksom fullt på hårddisken.

Har hunnit med att lämna Peter på jobbet, handla med mamma och varit hos pappa. Jäklar vad effektiv jag känner mig.
Nu ska jag stryka några kjolar. Det ska ju bli varmt i helgen säger dom:D

Sen ska jag äta frukost....när Kicka vaknar. Hon fick feber igår kväll:(
Ont i magen....ont i halsen...ont i ryggen.
Vet inte vad det är för fel än...varifrån febern kommer . Vänta och se är det som gäller.

Jaha idag ska jag göra ett nytt försök att läsa lite på eftermiddan....det är så skönt ute så jag tänkte sätta mig på altan en stund.

Nuggets, ris och sötsursås till middag....fan vad jag har planerat den här dagen alltså:)
Och ändå är det bara förmiddag än! Tjoho

Kommentarer
Postat av: Grammis

Hihi, huggarns va du är pigg o effektiv då.
Tydligt är att du behövde resan till huvudstaden.
Och snöat in på 60-talet eller ..? Jag visste ju redan att du kunde dansa, men du får visa mig när du gör mash-potato. hihi
Tråkigt med Kicka igen, hälsa "krya på dig" o ge en kram från mig.
Och sen vill jag inte ha gräs till frukost. hihi
Kram

2008-05-06 @ 11:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0