Duracellkanin?!

Tror jag är övertrött....känner mig jättesliten men är ändå uppskruvad!

For omkring och hade jättekul på dansen....men mest blev det halva danser. Kroppastollen ville inte va med.
Bena bara vägra röra på sig rätt som det var. Stod som fastvuxen i golvet med värkande ben.
Fick sätta mig och massera och slå lite på dom....
Men så kom nån jätterolig dans och då fick jag klappa lite snällt på dom för att muta dom att släpa sig ut på dansgolvet igen:)
Tjolahopp tjolahej....
Nu har jag suttit vid datorn i över två timmar!!!
Det är alldeles för länge!!!! Min kropp vill inte vara här så länge...men jag märker det inte förrän det redan är försent.
HAr fått så otroligt många goa människor som skriver meddelanden till mig som jag vill svara på!
Så mycket positiv feedback och så mycket roligt man kan ha med människor man egentligen inte känner!
Trodde jag väl aldrig för en dryg månad sen eller vad det är jag började med det här.

En nackdel är dock att jag inte alltid vet vad jag gör när jag sitter här....
Tex hade Kicka lagt en kexchoklad här för en stund sen.
Den finns inte kvar. Bara ett tomt papper.
JAg har avslöjande smulor på "hyllan" så jag kan ju inte skylla ifrån mig!
Men inte fan vet jag att jag har ätit den!!
Synd...det hade varit gott nu hahahaha

Kommentarer
Postat av: I-L

Hihihi där ser du då!! Jag visste att du skulle tycka att det var kul och lite beroendeframkallande är det också.
(Har plutat ner några rader som svar på ditt senaste inlägg hos mig...)

2008-05-21 @ 06:53:27
URL: http://illi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0