För sent att bli läkare?

Jaha läkarbesöket avlöpte som det skulle. Knät var jätteinflammerat...Nähä?
Medicin tre/dag...nähä?
Remiss till ortoped för att kolla mensiklar...nähä?
Hur svårt kan det va?
Vet inte hur många diagnoser jag ställt (rätt) genom åren!
FAN...borde ju satsat på att bli läkare så klart! Undra om det är för sent....
KAnske kan ställa lite diagnoser över nätet och tjäna lite cash hahaha

Pappa var låg idag så det blev ett kort besök.
Mamma pratsjuk:) Fick lite middag från igår och blev glad .

Kyckling och pommes till middag. Fantasilöst , jag vet!
Men i bland så skenar min fantasi iväg så dant så det blir liksom ingen över till middagsplanering:P

Nu ska jag sälla mig till pensionärena och titta på Så ska det låta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0