Fullt ös!

Jag tar tillbaka det där om pensionärer och Så ska det låta!
Här var det jag och fyra tonåringar som bänkade oss framför tv:n. Och som vi sjöng och hängde i:)
JAg säger bara Rongedal IIIEEEHHHH Hur sjukt bra är inte dom grabbarna?! Va?!
Jag och sonen hjälptes åt med falsetten hihihi

Och så Jill! I love hennes röst! Och countrystuket....

Jädrar i den vad vi höll låda...

Men om jag ska vara ärlig och det ska man vara har min mamma präntat in i mig....så är nog min röst mera lik Lillbabs....lite halvrisig och låååångt ifrån tonsäker.....
Men jäklar så charmiga vi är!

" Med täckhet kan man komma långt, med käckhet kan man komma längre, men med fräckhet och vackra ögon därtill kommer man hur långt man vill" Nån sångtext jag hört nån gång:)

Och Peter Settman....så gullig....tror det är lite kärlek faktiskt:D

Kommentarer
Postat av: Tessan och

HA HA Ha, skulle vilja ha varit med och gapat med er!! Visst var det ös ikväll!

2008-05-17 @ 00:11:33
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0