Glad igen:)

Det var ett bra möte:) Inte nån ny info direkt men väldigt trevlig stämning.
Sååå roligt att träffa några av dom "gamla" vännerna igen!
Och jättekul att träffa några nya bekanstskaper som verkar vara precis i min smak hahaha
Samma humor bla :P
Det ska bli kul att parta lite med dom nya och se om dom platsar i gänget HAHAHAHA
Skulle även vara kul att göra om vår "köravslutningsfest"...den var så otroligt lyckad...

Lite besviken är jag dock...vi skulle som sagt samlas på ett fik...hade sett fram mot en god macka, kanske nån kaka och ett stort glas fanta....Men vi var så många så vi fick inte plats!
Vi fick gå till St:Lars kyrkans församlingsgård istället...där det fanns kaffe, the och ostmacka
Ingen annat att dricka:( Ingen kaka:(

Nu ska jag äta frukost!
Sen ska jag ut och fara omkring....den ene ska skjutsas hit och den andre dit...nån ska hämtas här och en annan där...
Sen måste jag handla lite också....och laga lite mat

Och ikväll...baske den som stör mig då!!!! SKA jag se på Schlagerfestivalen och heja mig gul och blå på Lotta!!!
Tycker hon är jätteduktig, proffsig...fast jag tycker hon var snyggare med lite mera hull...och med lite mindre krigsmålning. Men ändå!!
Ukraina är kanske snyggare men ändå en blek kopia ...

Och så ska jag heja på Norge. Fantastisk bra låt och sångerska...så det så.

Kommentarer
Postat av: I-L

Upps! Är det festivalen i kväll,,har följt med lite dåligt känns det som:(
Ett program som jag tyckte om var körslaget:) Mums för Brolle...
Ha en skön kväll...Skruva bort fördelarlocket på bilen och låtsas att den är trasig så kanske du slipper köra:) Kram

2008-05-24 @ 16:33:58
URL: http://illi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0