Godmorgon världen

Vilken jag just nu ser med lite dimmiga ögon...dålig natt - igen
Bäckenlederna, höfterna, ena axeln och en fotled värker nåt så syndigt.
Hittar inget läge där det släpper av så man kan somna.

Av ren och skär utmattning slumrar man till emellanåt....och drömmer konstigt.
När jag väl somnat så blev jag väckt av sambon som ber mig hålla tyst??!!

Ok jag VET att jag drömde om Snövit och dvärgarna....undra vaför? I alla fall så vaknade han av att jag sjöng "Hej hå, hej hå hej hå nu vi till gruvan gå lalalalalala

Tror jag måste försöka få till en powernap under dan om jag ska kunna dansa lite ikväll

Men det är mycket som ska styras med innan det blir kväller.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0