Halva dagen avklarad

Nu har jag pratat med mamma....hon har fått tid för nästa undersökning. Bara att vänta....
Hon orkade inte ens ut med soppåsen idag:(

Pappa är piggare. Han hade varit på promenad i trädgårdsföreningen. Fått TVÅ kåldolmar till middag och var jätteglad för det hahaha.
Men han mulnar så fort han frågar om hur mamma mår. Inte så konstigt. Han är ju orolig och får inte åka hem, och hon orkr inte hälsa på.
Nåja....han fick lite brylépudding han ska äta ikväll, då blev han gladare igen:)

Kicka har handlat matsäck till i morron....jordgubbar, vindruvor, päron och morötter!
Ok en festis och en macka ska hon ha med också:)

Hon ville köpa ett par solglasögon och hittade ett par jättetuffa för 39.50!!!!
Tyvärr så drog hon in mig på KAppAhl också....hittade en jättefin klänning där ....me like
Hon tjatade och tjatade att jag skulle prova den....åh så snygg den är på dig .KÖP DEN!!!
Hahaha ja eller hur?! 349:-!!!!!!!!!!!!!!!
Jag som knappt har matpengar tills på måndag. Och kan inte ens skicka med henne pengar till ett åkband på Gröna Lund i morron.
Men så är det här i livet.....att jag aldrig lär mig?! JAG SKA INTE TITTA I AFFÄRER OCH FRAMFÖR ALLT INTE PROVA KLÄDER NÄR JAG ÄR FATTIG SOM EN KYRKRÅTTA!

Men med mitt jävla dåliga minne så hoppas jag att jag glömt den där klänningen redan i morron:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0