Hemma igen...

Tidigare idag så har jag tillbringat timmar i kö på bank och kassaservice....roligare kan man ju ha.
Men det är ett nödvänigt ont...varenda månad.

Barnen ville iväg och fiska en stund...skjutsade ner dom och åkte hem och lagade mat.
Stuvade grönsaker och isterband blev det idag.

Jag satte mig och läste en stund innan det var dags att hämta hem både karl och fiskare.
Dom hade fått ett par gäddor...som dom släppte i igen. Jag är så trött på gädda!!
Föråt oss förra sommaren:)
Jag har sagt att det inte är nån idé att dom tar hem dom om ingen vill äta.

Jaha, sen blev abstinensen för stor...åkte iväg till dansträningen. Tänkte coacha Grammis...men var hon där då?!
Sabla kärring:(  Här gör man sig besvär och åker iväg fast man inte kan dansa själv...just då hade ja så ont så jag inte ens kunde köra bilen. Så Kicka skjutsade mig på moppen:D

Så blev det med den överraskningen.....(bara skojar, är bäst att tillägga: Kan ju hända att nån uppfattar detta stötande)

Nåja, sittandes omväxlande på scenkanten, golvet och en stol med benet uppe på en annan så tror jag att jag fick in några av dadens danssteg.
Ok...ska erkänna att jag inte kunde hålla mig borta helt och hållet:S
Men det är Kickas fel! Det var hon som tog med sig mina dansskor!

Vi fick en trevlig kväll i alla fall....mycket fniss, bus och skratt.
Det var riktigt roligt att bara sitta och titta på dom koncentrerade(ibland)...emellenåt uttråkade minerna och så ett och annat bustrick från Challe mitt i en dans som ställde till det för alla hahahahaha

Mest koncentrearad av alla var nog lilla gulleMarianne...puss på dig. Du är så duktig...jag vet nog ingen som kämpar på så mycket som du och inte ger upp!!!

Nu har jag smaskat i mig lite vattenmelon....fyllt diskmaskinen och ska lägga mig i soffan och ha en läskväll

Natti vänner

Kommentarer
Postat av: Grammis

Gulle dig!!!
Hade jag varit där o du kommit hade vi fått torka golv också!(Aligatorn (krokodilen) inom mig hade vaknat då.)
KRAM KRAM

2008-05-27 @ 22:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0