Humor?

Hur fan kan man kalla det för Humorgala?
Blanda (tråkiga) skämt med inslag om bla svårt skadade våldtäktsoffer! Små flickor som fått sina liv förstörda genom att bli söndertrasade av våldtäkt, uppskurna, skjutna så att både urin och avföring rinner ur dom.
För att inte tala om smärtan dom måste leva med i resten av sina liv! Och smärtan i själen....ska vi inte prata om.

Smaklöst! Jag tycker visst att dom kunde ha en gala för att samla in pengar till dessa barn....men inte med humor inbakat bland inslagen.
Det hade inte spelat nån roll om det varit jätteroligt, jag hade inte kunnat skratta i alla fall.
Jag grät!!

 Minnen sköljer över en och man är så tacksam för att man klarat sig så bra här i livet. Det hade kunnat vara värre. Mycket värre.

Ikväll blöder mitt hjärta för dessa kvinnor/flickor runt om i världen!!
Det är inte mycket jag kan göra för dom, men min tanke, min respekt, mitt blödande hjärta och mina tårar kan jag ge dom. Inte för att det hjälper....men det visar att jag bryr mig!

Ibland undrar jag verkligen vad Gud menar med allt han låter ske!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0