Ingen yrsla har slagit till än :P

Tänkte mig en vilodag, men det blev inte riktigt så som jag tänkt. Typ ligga som en padda på altan och jäsa.

Ringde mamma som var deppig och tyckte allt var skit idag....så jag hämtade hit henne! Hon kom i stickad tröja, stumpor och skor. Hon är ju så frusen pga sin hjärtsjukdom och mediciner. Men snart satt hon i bara Bh och med uppdragen kjol och svetten rann om henne hahaha

Vi åt lite lunch och fikade....solade och pratade tills orken tog slut och hon behövde hem för att vila.
Hon fick med sig en kasse med mat och lite godsaker också:)

Jag hann ett varv till tippen och pyssla lite i köket medan hon vilade i skuggan. Kicka höll henne sällskap och gjorde läxor.

Linda med pojkvänn kom och hälsade en snabbis också....dom var på ÖB och handlade till kvällens party:D

Kicka fick låna snälla Jockes moppe så hon är nu hos morfar medans jag ska in i duschen. Ska åka och hämta Adde för om en timme ska hela familjen vara på kalas i Ullstämma:)

Och näe, det blev inget begravningstittande för min del. Kände mig alldeles för glad för att bevittna detta "spektakel".....annars hade jag säkerligen skivit om nåt helt annat nu.....

Väntar med spänning på att få höra hur Lottas rökta fisk blev :O

Nä gott folk...nu ska jag försöka göra mig lite vild och vacker...gudarna ska veta att det inte blir lätt!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Va fint ni sjöng igår! Hörde er allt! =)

2008-05-11 @ 10:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0