Inget natti natti igår kväll:(

Det gick inte att logga in på sidan igår kväll:(

Liten rapport från gårdagen följer här:

Jättetrevligt kalas med grillat och en massa tillbehör mmmmm Även om det nu blev vår grillmästarinna Kicka som fick fixa käket eftersom kocken var sisådär hahaha JAG ÄR LEDSEN KRISTER! Men du är bra på massa annat:)
Jag sprang lite ut och in och hämtade grejer osv....lite skadad som jag är:D

Solen sken och det var jätteskönt att sitta ute länge i trädgården


Och över spireahäcken blev det kramkalas med brorsdottern som bor granne med våra vänner.

Sen gick några in för att titta på körslaget. Jag måste nog säga att rätt kör vann....även om Brolle är snyggast *suck*
Då blev vi sjungsugna och drog igång Singstar! Vilket inte är min starka sida kan jag säga. Men Stoffe och Lillemor och Peter sjöng desto mer hiihihi ...och ADDE drog ner mest applåder och skratt :O
Stackars grannar hahahaha

Tyvärr så är jag ju allergisk mot deras underbara vovvar(varav en är min kompis:)....så jag satt i ett par timmar och snöt upp en halv toarulle, nös och kliade mina rinnande röda ögon....men när det blev för jobbigt att andas var vi tyvärr tvungna att bege oss hemåt.

Och jag fick en present med mig hem!!!! Bara för att jag var fyllechaffis så fick jag en flaska vin som jag kan dricka vid lämpligt tillfälle....Tack snälla Krister och Lillemor. Och Marcus som var den som fyllde år:D

Nu ska jag vila lite på altan...sen ska jag till pappa. Mamma är på kalas med släkten....som inte vill träffa mig så jag får komma en annan dag.

Idag sjunger jag ....JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA........för LINDA som fyller 18 år
och ANN som fyller.....hmmm 27 var det visst har jag för mig:)

HIPP, HIPP HURRA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0