Jag undrar....

Nu har jag skjutsat iväg familjen....åkt ett extra varv till skolan för att fylla i nån lapp lärarna glömt ge till Kicka, men som skulle vara ifylld senast idag.
Varit på verkstaden och svetsat fast dörren på passagerarsidan som höll på att ramla av. Så nu när det är lite kyligare slipper jag riskera att ha "sidocab" :)

Sitter här återigen med lite "cappucino" i håret för att försöka dölja de grå. Snart skiter jag i det! Jag hinner knappt få håret torrt efter en färgning så är dom framme igen....

Har kokat lite rabarberkräm som jag ska lämna till mamma och pappa senare idag.

Sitter här och undrar...
Hur länge ska färgen sitta i den här gången?

Hur hade dom det på körträffen i torsdags?

Hur hade dom det på Lindas kalas igår?

Hur ska jag lyckas trolla fram pengar att skicka med Kicka till Stockholmsresan på torsdag?

Hur ska jag kunna köpa nya glasögon?

Hur länge ska mammas hjärta orka slå?

Hur ska den här dan bli?


Ja det är mycket jag undrar över egentligen men det är ingen idé att skriva om det här....

Tänk om jag kan få lite tid idag till att bara lägga mig på soffan och dagdrömma lite:D

Kommentarer
Postat av: Helene R

Hej vännen!!! Tänker på dej, häng i, håll ut och njut av dom fina stunderna.... Kram kram från Helene

2008-05-12 @ 10:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0