Jodå det gick vägen:)

Så här är det.....Sonen sökte ett extrajobb för att lära sig mera på plats sånt som han får läsa om i skolan.
Det lät positvt men när dom sen kom på att han inte var 18 så....tyvärr.

För ca en månad sen ringde den här mannen upp och frågade om han fyllt än.
Näpp.....förra veckan ringde han igen.....och sa att Stoffe måste lova att ringa när han var 18 .
Så igår ringde han....idag var han på ny intervju....och i morron börjar han jobba!!!!
Ljud/ljustekniker på Konsert&Kongress.

GRATTIS vännen!!! HAn är såååå stolt över sig själv nu:)

Några dar ska han gå brevid oc kolla läget....träna inför stresssituationer som kan uppstå....

Så nu är det snart dags att skicka in lämpansökan....gå handledartubildning....nu har han körkortet inom synhåll:O
Som han väntat .....


Jag har en lasagne i ugnen...gjort en kålsallad....håller på att svimma över tangentbordet av sömnbrist...hihihi
Ska snart åka till Norrköping...sjukhuset....

Förhoppningsvis hinner vi hem till dansen.....JAG VILL!!



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Säg grattis till Stoffe ifrån mig! Hoppas han kommer trivas nu!

2008-05-20 @ 16:09:04
Postat av: Babben

Hälsa och gratta från mig.

2008-05-21 @ 07:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0