Kallt

18:e maj???!!!  4 fucking grader....jag tror jag fryser ihjäl...brrrr
Tror vädergudarna har gjort ett STORT misstag.
VAr är solen och värmen?!

Ont i halsen har jag också....det är ju bra. Har jag INTE tid med kan jag säga....för nu är det rätt mycket igen ett tag framöver.

Skjutsade hem stora sonen för typ 2 timmar sen. Kicka och jag har dragit omkring på MAXI i över 1½ timme!!
Känt på lite hårvax....spanat in barbidockor.....haft rockringtävling....det lät om dom också! :)
Fast jäklar vad man har lagt av sig.....det är väldigt dåligt med rockandet i höfthöjd!
Det går liksom knixigt och gnisslar hihihi
Lite rostiga gångjärn tror jag....

Nu ska jag läsa lite och dricka honungsvatten....sen ska jag lägga mig och nanna kudden.

Kommentarer
Postat av: Mariann

Jisses, du har haft fullt upp hela helgen ser jag! Ja, det har väl jag med iofs. Möhippan i lördags, idag har jag jobbat typ 4 timmar. Somnade framför TV:ns repris på Rent Hus (det var nog bra för min själsfrid), tvättat lite, varit ute med hundar, bloggat och lagat middag och ätit den. Så nu är jag trött. Heldag i morgon så det bäst att sova snart. Kram!

2008-05-18 @ 21:56:44
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0