KATT BORTSKÄNKES!

Stor lurvig högt spinnande sak som har för vana att  sitta på din huvudkudde och röra om i håret med klorna när den tycker att du sovit färdigt.
Fast du just somnat!
Den vill då (mitt inatten) ha matsällskap. Annars jagar den reda på dig och "kloar" dig tills du helt enkelt ger upp.


Ja så nu sitter jag här och väntar på att kattfan, jag kan inte säga bättre just nu ska äta och sen bli utsläppt.
Sen är det bara att börja om proceduren med att försöka somna!!!!!!
Hade just lyckats med det typ.....

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men det är väl mysigt att få sällskap när man ska äta? Och hur ska katten annars få upp dig, om den inte borrar in klorna? Upp och hoppa och låt katten få sitt sällskap! Sova kan du göra när du blir gammal! =)

2008-05-20 @ 09:44:59
Postat av: Grammis

Jag kan inte annat än små-le. Vad gjorde vi utan de små liven som förgyller vår vardag?
Ja en del ligger ju o drömmer om grodor!
Falska kvinna där!! När du ska drömma om katten!
Abbans dig!!!

2008-05-20 @ 11:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0