Lilys of the Valley

Efter att ha intagit (utländsk) färskpotatis, beanaisesås och ost/ananas gratinerad kassler så gick Kicka och jag ut på en 2 timmars promenad. I en terräng jag inte ska gå i vilket känns i kroppen!

Men en av årets stora ögonblick för mig är när jag en ljum solig försommarkväll hittar årets första liljekonvaljer!!!
Åh denna underbara doft....och så vansinnigt vackra blomma.

Kicka fotade jättemycket(hoppas jag kan få ta del av en del av bilderna!!) Hon är så duktig på att fånga ögonblicksverk...såna bilder som jag kan bli så imponerad av att se i tex en tidning...såna bilder tar hon!
Vem vet, det kanske är en stor berömd fotograf jag närt vid min barm hihihi

Det känns som om jag var på fest igår. Vilket jag iofs var men jag var ju nykter och jag tror ni förstår vad jag menar.
Ni vet när man sommartid får klämma fast såna där tyngder i duken på utebordet för att den inte ska blåsa av.....sån tyngder känns det som om jag har i ögonlocken just nu.


Och jag som tänkte se reprisen av Barnmorskorna som jag missade.....
Risken är ju att jag sen håller på hela natten och byter blöjor och ammar och pysslar......gäsp

Kommentarer
Postat av: Ann

o vi som prata om blommer å vad härligt./Kram

2008-05-12 @ 00:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0