Lördag

Sovmorron...skönt!
Lugn och ro och inget stressande iväg.
Tog en lång dusch och försökte sen få igång familjen... men det var dom inte så pigga på

Fick oväntat besök...frukostsällskap:)
Vilken tur att jag tog med mig morronrocken när gick in i duschen!!
Jag som oftast brukar gå och dra halvnaken...eller helnäck tom :O
Ödet!
Nåja solen sken då så Krister och Marcus satt på altan medan jag fick på mig kläder.
Ett par timmar senare fick jag så äntligen upp familjen...sura som ättika haha

Då åkte jag iväg för att hämta mamma.
Men då hade hon fått besök och kunde inte åka. Ändrade planer....hämtade sonen istället.

Stoffe vill grilla ikväll för att fira sin 18-årsdag!!!
Det regnar och blåser halv storm!!!!!!!!!!
Få se om man lyckas övertala honom till att äta nåt annat.:S

Blev idag bjudna på bröllop på midsommarafton!!! :)
Borgeligt....men jag har varit på ett par sådana och det blir så himla mysigt och familjärt på nåt sätt.
Även om kyrkobröllop är så vackert.

Nu har jag fått bekräftat från säker källa att även häxor kan vara sexiga HAHAHAHAHA
Puss och kram Grammis:D

Känner starkt behov av en tjejträff snart ....med mycket sång,dans, fnitter och SPRIT!

Kommentarer
Postat av: I-L

Fyller Stoffe i dag? Du måste gratta från mig, krama om honom...

Va mysigt det låter med bröllop:)

Du måste hälsa till Marcus från mig nästa gång du träffar han. Ser honom inte så ofta nu sedan han har flyttat hem till Krister.
Ha en bra dag...

2008-05-17 @ 16:33:09
URL: http://illi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0