Lurad?

Undrar varför förra inlägget blev inlagt två gånger? Kanske var den där osynliga ängeln som följer mig som blev avundsjuk att jag inte nämnde henne/honom? Kanske satt där på min axel och snabbt som attan tryckte på tangenten:)

En och annan vet jag(efter att kollat mialen) blev lite fundersam igår....angående tarueringen.
Hör du till dom som verkligen trodde på det?! Hihihi

Alltså , jag har ingenting emot tatueringar!!! Tycker en del är jättefina! En del mindre fina, men det är en annan historia.
Nåja...men för MIG är det ingenting....skulle liksom inte passa in på mig.
Tatuering är inte JAG ....

Ville bara försöka skrämma upp er lite....och som sagt en och annan höll på att sätta i halsen hahaha
Trodde jag totalt flippat ur:D

Det är sonen som ska tatuera sig. Han varit betuttad i drakar sen han var liten. Och i många år sagt att han vill ha en sån tatuerad.
Vi har kollat runt lite och fastnade för en. Så i eftermiddag kl 15.00 är det dax.
Några vi kollat hos har färdiga bilder att gå efter, men den här killen ritade på fri hand!!! Typ Miami Inc...
Så grymt snyggt!
Jag blev så imponerad så jag bad honom göra en teckning åt mig....som ska vara JAG
Han bad mig beskriva mig lite .....och med spänning väntar jag på att det ska bli eftermiddag så jag får se den!

Kanske om fotografen är på humör, så får ni se den här sen....:)


Nu ska jag handla med mamma....och handla lite till pappa.
Men först en smörgås...igår åt jag frukost kl 16.00:(
Så idag ska jag skärpa mig....

Kommentarer
Postat av: mia

tack för stödet, det behövs verkligen =)

2008-05-22 @ 11:13:41
URL: http://meandmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0