Mash potato?

Nävars...det kan jag inte Grammis!!  Det räckte med ett gäng kneepops igår hahaha

Jösses vad jag har strukit nu!!! Blev mer än ett par kjolar när jag ändå höll på:)
Men nu hänger armen rätt ner och protesterar med värk som satan.
Och yrsel fick jag också...kom på att jag glömde äta frukost förut....så det har jag nyss gjort.
Och när jag ätit frukost tar jag ledmedicin som jag nu alltså ligger efter med idag....ni kan ju tänka er själva:(

Men jag SKA dansa i dag....förhoppningsvis i min nya T-shirt. Med en egen "logga" på :O
Hoppas den är färdig hihihi Ska snart åka och kolla....
Kicka och jag beställde även våra andra tryck vi kom på under en fnitterafton.....har en till på lager....

Sen får vi väl se om nån känner sig sugen att hänga på nya "trenden" HAHAHAHA
Kanske om Kicka är snäll och låter mig låna hennes kamera .....då kanske ni kan få se här sen....


Nu ska jag iväg och köpa snus....och kolla tröjmästaren;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0