Morron?

Känns mer som mitt i natten:S
Har inte sovit mycket alls...och när jag inte får sova på natten brukar jag sova lite på morronen...men det bidde inget med det idag inte.

Kicka is on the road to the Huvudstad:)

Ingen idé att lägga sig och sova nu....ska ju väcka Peter om ett tag.

JAg sover jämt sämre när jag vet att jag verkligen behöver sova...eller har en tidigt tid att passa....typiskt

Och jag hade så mycket lyckopirr i kroppen när jag väl kom isäng runt 1.00 så jag kunde inte varva ner.

Först tänkte jag på en inbjudan till födelsedagsfest jag fått under dan:)
Mail som jag fått från nån jag tycker mycket om och saknar:)
Och så blev jag sittandes i timtal för att kolla all respons jag fått från okända människor på min andra sida...:)
Sen så blev jag fast vid sms chatten också.
Lite fnitter och "glimrande" idéer med Grammis hihihi....och så lite lösande av världsproblem med Challe:D

Och så som en blixt från en klar himmel öste han beröm över mig!! JAg blev så överrumplad och glad så jag nästan började gråta. Han är inte den som ger en massa beröm i onödan precis hihihi
Han brukar vara försiktig med sånt om man säger så....

Och så säger han att han tittat på mig mycket på sista tiden när vi tränar.
Och att han tycker att jag blivit proffsig!!! (Amatör alltså:O  Kan ju ingen teknik)
Jag med mitt teflonminne och som känner mig så klumpig med min stora otympliga kropp!

Han sa att jag alltid, vad jag än dansar, utstrålar så mycket glädje, stolthet och grace!!!!
Jag dansar grasiöst?!
Jösses...jag blev så lång så jag knappt fick plats i sängen i natt:D

Nä men jag kände mig väldigt upprymd i alla fall....och kanske ändå.....ska jag jävlas lite med kroppen och tävlingsdansa i september?! Fast jag blir så nervös och mår så dåligt innan....och där på den tävlingen är det hundratals tävlanden från olika länder! MYCKET större tävling än den vi var på nyligen....för det vara "bara" en Fun Competition.....men nästa är SWEDISH OPEN!
Lång tid kvar....hinner säkert ångra mig och tänker inte anmäla mig förrän in i det sista. Men jag stasar på att börja öva på dom TRE danser som är i den allra lättaste nivån. Och där behöver man inte kunna nån TEKNIK hahahaha

Kommentarer
Postat av: Em-pem

Godmorgon :) Händer det ngt kul idag?

2008-05-15 @ 07:12:37
URL: http://www.metrobloggen.se/empem
Postat av: Em-pem

hej hej! nja,. egentligen skulle jag jobbat ikväll till 21.00.. Men min hals gör så sjukt ont så har tagit på mig mjukiskläderna, värmt en stor kopp kaffe och tänker leva på starka halstabletter.. haha-. :) Haft en bra dag så här långt?

2008-05-15 @ 12:45:43
URL: http://www.metrobloggen.se/empem
Postat av: Mariann

Det är klart att du ska tävla! Jag har ju iofs så fullt upp med mej själv när jag dansar. Men när jag inte gör det tycker jag nog som Challe.

2008-05-15 @ 16:54:33
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0