Morsdag!

Jaha så kom den då....dagen tillägnad alla mammor.
Jag har haft en rätt lugn dag....suttit på altan och pratat med en kompis till min sambo och hans son...
Åkte iväg till mamma och överlämnade nattlinne(som hon önskat)
Fikade och pratade lite....
Sen ville egentligen (behövde är ett rättare ord) stora sonen ha städhjälp...men då sa jag att NEJ inte idag.
Dessutom har han städhjälp på torsdagar från gruppbostaden han hör till...men han har avbokat 3 veckor irad för att han inte mått bra och inte ville ha folk där.
Sååå dålig har han inte varit och jag känner att då får han skylla sig själv.
Jag som inte kan städa hemma tänker inte ta den lilla kraft jag har till att städa efter honom och hans kompisar ...som jag kämpat för att han ska få den hjälpen han har rätt till!

Nåja han fick komma hem hit och äta lite mat ialla fall...så nu håller dom små liven på för fullt med att grilla, göra grönsaksspett....och så blir det sallad, coleslow och potatissallad till.

JAG FICK MIN PRESENT IDAG!
Hoppas jag kan ta en bild och visa lite senare....en jättefin klänning i crepat tyg.
Den går i olika turkosa nyanser....ljusare upptill och mörkare för varje "volang"
Barnen sa att jag ska få en present till men det gick inte idag...jag får vänta lite hihihi
Undra vad det kan vara då.

Jag är ialla fall JÄTTEGLAD över min första köpta Morsdagspresent

Solen har lyst och det har blåst mindre...åtmisntone över min del av Östergötland
Tänk att det gör susen med lite soldans på kvällskvisten

Det spritter i mina ben idag....tur att det är dansträning i morron.
Sista träningen för den här terminen!!!!
Hoppas det dyker upp lite roligt folk och gör mig sällskap den här veckan också!

Jag hoppas så att ni alla haft en fin helg...med eller utan uppvaktning....det är ju inte allt här i världen.
Som sagt...jag är inte bortskämd med sånt i vanliga fall...

Kommentarer
Postat av: Helene

Guuuud va snygg du kommer bli i din nya klänning, den måste du nog ha om du kommer på kalas!! Kram kram Ps. Har haft "kärlekskonsert" i Horn idag, jag + 3 tjejer, Anders Z. Larsson och Jögga K, jättekul- fick stående ovationer, vi sjöng bl.a. "Idag" o minnena gick ju så klart tillbaka till Nillas bröllop o Tonfallet. Kram kram igen

2008-05-25 @ 19:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0