Morsning

Vet i fasen vad jag gjorde igår...eller i förrgår....jäklar vilken träningsvärk jag har i mina ben!
Jag stretchar och stretchar men det släpper inte.....skulle ju nästan kunna tro att jag sprungit maraton eller nåt.
Men så knäpp blir jag aldrig!!

Nu har jag varit hos pappa....med liljekonvaljer och fika....frukt och tidning. Han var inte så pratsugen....sällan han är det iofs.....

Ska till mamma sen och lämna liljekonvaljer till henne....och så skulle hon till centrum idag igen...

Nu ska jag sätta mig på altan med en painrich fylld med ost, skinka, sallad och tomat....och ett glas juice.
Där ska jag sitta och lyssna på pippifågalarna som kvittrar....och bilarna som kommer till ÖB....och lastbilarna som kommer med varor och blåser förbi där jag sitter så dammet ryker....men va fan...SOLEN SKINER:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0