Nån som vågar titta in här?

Sorry för igår...skulle nog inte suttit vid datorn när jag var på sånt humör hihihi

Men nu är jag glad igen

Än så länge...bäst att säga.
Ska snart iväg på ett möte....och det kan gå lite hur som helst hahaha
Ska möta ev körkamrater ....kanske till hösten ...så ska jag börja i en kör som är nystartad då.
Men det är många som ska vad med från min förra kör och där ligger det och gror gammalt groll.
Sånt som får mig på dåligt humör och tar så mycket energi.

JAg kände ju så efter förra mötet....gör jag så idag också så ska jag glömma tanken på att börja sjunga igen. Fast det finns dom som tänker vara med där som jag tycker jättemycket om, men vi får väl se till att ses nån anan gång, nån annanstans.
Jag har ju nämligen bestämt mig för att inte omge mig med människor som får mig att må dåligt!
Då dansar jag hellre linedance bland människor som gör mig glad.

Ni lär nog få höra sen hur det gick....om nån nu skulle vara intreserrad?!

Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

ville bara önska en härlig helg ;:)
ha de bra
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-24 @ 10:29:30
Postat av: Linda

Hoppas att din lördag blir bra!

2008-05-24 @ 10:32:39
URL: http://www.lindassblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0