Nu är det vardag igen

Tänk vad många måndagar vi har!!! Vad roligt det skulle vara om vi hade lika många fredagar, lördagar och söndagar:)
Veckorna bara springer iväg känns det som....och jag som inte ens kan springa vet inte hur jag hinner ifatt!

Idag ska jag till mamma och pappa...vet inte om dom fått några besök i helgen när jag varit borta.
Åtminstone mamma är säkert väldigt pratsjuk idag:)
Och pappa behöver säkert bananer....

Jag har tänkt börja läsa en bok idag. Sparat en jag köpte av Kicka när hon sålde jultidningar.
Det är en hemsk bok egentligen, (har jag hört) så jag har inte haft psyke till att läsa den. Men nu känner jag mig redo.

Men vi får väl se.....det kanske bara blir en skvallertidning att bläddra i , det är enklare att komma in i igen om man blir avbruten:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0