Ojojoj

Det finns alltid nån som har det värre än en själv!
Hur man än har det!!!

Men ibland är man sig själv närmast...så är det bara.
Och om man inte får gråta, gnälla och svära emellenåt så kan det vara svårt att se dom ljusa stunderna.

Jag ÄR tacksam för att jag lever!!
Och försöker göra det bästa jag kan och orkar av varje dag!

Jag vet att det finns dom som kämpar varje dag på sina jobb trots värk. JAG VET!!! Jag har ju själv varit en av dom en gång i tiden.....

Sen vet jag också att det finns dom som inte lever med ständig värk, ekonimiska problem eller andra negativa saker...men dom LEVER inte för det! Dom bara existerar...

Jag är så tacksam för allt jag har....för att solen skiner idag ...för alla blommor som slagit ut....för mina barn....för att det är dans om några timmar:)

Som sagt , ibland måste man få vara sig själv närmast:D

Kram på er alla!!!!

Kommentarer
Postat av: Grammis

Ja det finns ju alltid nån som har det värre.
Kom att tänka på Hasse Alfredssons/Tage Danielssons sketch: När Tage säger att han är ledsen för att han har fått en spik i foten säger Hasse att under franska revolutionen rök huvudena så tätt att de hade varit glada om de hade fått en spik i foten.
Ja, så gnäll du (ibland), det finns dom som kan gnälla värre.
Kram

2008-05-26 @ 16:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0