Oljeshejkar, juckande ormtjusare och kåta flygande grodor!

Ja det är vad jag har drömt om i natt!!!!!!!!!!!!!!!

Man skulle ju kunna tolka det som om jag vore sexuellt utsvulten.....men jag tror det beror på danskoreografin igår!!!!
Förstår inte att Challe kan få oss tanter att göra (nästan) vad som helst?!
Vi skulle dansa med attityd....se lite horny ut...vara lite sexy och jucka hej vilt !
Ni hajar va? Hur lätt är det med min ålder och kroppshydda??!!

Det kan också bero på att jag innan jag gick och la mig läste en tidningsartikel om grodor som lever uppe i träd.
Och när det hettar till så flyger dom ner till marken.
Först sjungr dom i olika läten för att honan ska fatta att det är på G.
Sen är det upp till henne att välja hane... och hon satsar alltid på den som kväker högst för han är troligtvis störst... (Jaha?! hahaha)
(Där ser ni som tvivlar....storleken HAR betydelse)

Men medans hon leter sig fram till "sin" hane så  är chansen stor att hon blir våldtagen.
För det är dom mindres ända chans att få till det....dom gömmer sig och flyger på bara.

När hon sen hittar machogrodan (den stora) så händer det att det smyger sig på andra och vill ha trekant/fyrkant!!!!
Men dom sparkar hon iväg (hihihi)

När sen äggen väl är lagda då har hannen dragit för länge sen!
Ligger väl där och luktar på blommorna tills lusten att flyga kommer över dom igen.

Tänk ...det kunde jag väl aldrig tro. Att våra karlar är så lika GRODOR!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha att storleken har betydelse vet vi ju redan :P det sa ju till och med prästen på Kickas konfirmation xD

2008-05-13 @ 14:23:45
Postat av: Jeanette

Ha,ha! Precis vad jag tänkte skriva, fast du han före Linda!

2008-05-13 @ 16:36:27
Postat av: Tessan och

Tänk om man vore groda ändå.....

Kram på dig gumman!

2008-05-13 @ 22:37:40
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: Tessan och

Kollade om det du skrev om begravning....Snälla för din egen skull , fixa det med din mamma medans hon lever...tro mig jag VET hur fan kan komma lös i efterhand!!

Massor av kramar

2008-05-13 @ 22:39:50
Postat av: Mariann

Men Gittan då ... *rodnar* *hihi* ;)
Ja du, hur har en 19-åring lärt sig den pedagogiken?? ;) Mamma? ;) (jag skojar Monica)

2008-05-14 @ 08:07:55
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0