Så beroende!

Kan inte fatta....trodde inte man var så beroende av att ha TV som jag är.
Har ingeting att göra när jag tänkt ligga på soffan och bara glo.....men nu är fanskapet trasig igen!

Fjärde gången den brakar....senast för ca 2 månader sen. Då sa dom att den inte går att laga en gång till....snyft

Ljudet funkar men ingen bild....

Adde skulle prompt kolla om det inte fanns bild....han bänkade sig i soffan
Vi hörde ljudet från köket och jag frågade om det blev bild
JAA! sa han
JAg gick in för att kolla...
Men - det är ju ingen bild , sa ja
Jodå...svart blev svaret

Vad ska man säga?!

Men nu fick jag plötsligt en idé....jag lägger mig därinne och tittar på den svarta skärmen och så låter jag den berömda fantasin flöda:)
FAn vilket bra program det kan bli.....värsta sopan kan jag få ihop....jag lovar hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0