Så nöjd!

Håller just nu på att steka pyttipanna och ägg....HUNGRIG!

Det tog sån tid med mamma idag så jag inte hann med pappa eftersom Stoffe skulle "tatta" sig:)

Min teckning var klar....jag är sååå nöjd!
Jag kunde inte sluta skratta när jag tittade på den....och samtidig kände jag mig nästan lite rörd....
image20

Med tanke på att mannen inte känner mig utan bara gått på mina och barnens beskrivning av mig så lyckades han fånga mig precis....Kickas kommenter: KLOCKRENT!
Stoffes kommentar: Det ÄR du!


Han såg ju hur jag såg ut....och beskrivningen löd följande:

Sjukpensionär med värk i kroppen.....sviktande minne men mycket humor.
Stort hjärta, snäll och hjälpsam som en ängel men kan också vara en riktig bitch!
(Obs. att det är ungarna som beskrivit mig!)




Miniatyr men kanske lättare att uppfatta helheten.

Nå? Kommentarer?!

Kommentarer
Postat av: Linda

det finns ingen kommentar. men jag håller med Kicka...KLOCKRENT!

2008-05-22 @ 20:55:25
Postat av: Babben

Ja, vad säger man.Ha ha ha den måste du tatuera in,den var kanon!

2008-05-23 @ 11:05:51
Postat av: Jeanette

Jag kan inget annat än att hålla med!

2008-05-23 @ 20:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0