Så snopet!

Blev tidig hemgång från dansen ikväll...
JAg har under en längre tid fått ont i en vrist när jag dansar eller är ute och går....med stramar och värker....men om jag masserar lite och vilar en stund så har det gått över...
Och så kan jag dansa eller gå igen...länge, utan att få mera ont den dan.

MEN...idag , efter en halv dans redan började det göra ont.
Jag gjorde som jag alltid gjort....men det värkte mer och mer och till slut blev jag sittandes på golvet.
Det värkte även att jag bara satt stilla.
En stor knöl slog upp...stor som en golfboll!!
Efter en stund kom två till...mindre, brevid

Ett stort område runtomkring blev som bedövat när man rörde vid huden....som tandläkarbedövning. Men man kan fasen inte röra själva knölarna.

Nån som kan ställa diagnos så här över nätet?!

Blev så snopen....att det blev som det blev helt plötsligt...och för att det var en jättkul dans vi skulle lära oss.
Nu missade jag den:(
Hade så ont att hjärnan inte ens kunde registrera stegen när jag tittade på dom andra...

Nu ska jag sätta mig och vila....

Och JAAAA nu blev det mera gnäll...men det bjuder jag på:P

Kommentarer
Postat av: Tessan och

Hej gumman!
Tänkte först skämta till det om dina knölar...men NEJ gå till en läkare och det NU!! Visst fan gnäller vi ibland...man kan ta det där med värk på olika sätt....Men för att kommentera tidigare inlägg( vilket ju egentligen var att muntra upp dig)...men jag vet inte om att välja mellan att vara förlamad från magen ner och inte ha ngn känsel eller att inte ha armar att ha ont i skulle vara att föredra framför en evig jävla kroniskt värk!!

Puss och kram!

2008-05-26 @ 23:22:18
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: Babben

Håller med inlägget ovanför.GÅ TILL LÄKARE!

Kram

2008-05-27 @ 08:17:35
Postat av: Mariann

Här med: GÅ TILL LÄKARE!! NU!!

2008-05-27 @ 12:09:56
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0