Så vart det kväller i da mä

Lite mera att göra idag...inte så mycket vila vilket känns direkt i kroppastollen....ja där kom det...gnället. Så var det avklarat

Gjorde stor salladsbuffé till middag vilket blev otroligt uppskattat bland både mina barn och deras kompisar
Pasta, kyckling, fetaost, purjo, coctailtomater, gurka, saltgurka, paprika, isbergssallad, blomkål, sugursnap, rädisor, melon, ananas, varma baugetter och salladsdressing....serverat med Loka skogshallon....
Inte en smula kvar!

Det går åt att äta lite grönt ett tag nu...tänkte ta en tripp till Stubbegården(där Albacken var på Morsdag)
Kollat in deras hemsida....ojojoj

http://www.stubbegarden.se/


Nu lägger jag upp planer här...stora planer....
Ha med en stor väska(tom vid ditkomsten)...om det finns vakt vid utgången så man inte kan ta med nåt hem eller väsk inlämning redan innan man går in så ...shit
Bara att trycka i sig.
Resårbyxor/kjol och tunika modell tält för att dölja överhänget.

På hemvägen får vi nog stanna till hos nunnorna....enda gången jag skulle kunna vara där på retreat eller vad det heter...(har blivit inbjuden ett flertal tillfällen men tackat nej,,,jag kan för fasen inte va tyst en hel helg!!! inte ens en halvtimma!!)
Men då skulle jag nog va så mätt att jag skulle spy om jag öppnade mun...så ...säng, säng, säng..sova,sova,sova...

Har stora planer att få lite sällskap och bege mig dit SNART!
Åh vilka goda drömmar jag kommer ha inatt.....bondkakor, brysselkex, budapestbakelse.....

Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0