Segt idag

Nu har jag plockat disk efter nattätare....fyllt diskmaskinen....lagt köksduken i tvätten....kastat mina vissna blommor(vattnet hade runnit ut) ...plockat tomburkar och flaskor i köket, vardagsrummet och på altan.
Tomma chips/godispåsar har åkt i sopen. Köksgolv och hall är torkade.

Nu måste jag åka och köpa bröd och lättolagom och mjölk....fyllehungern satte tydligen in när jag lyckats somna:)

Sen måste jag till pappa och lämna lite grejer....
Åka till svärmor( som är så sjuk så hon inte kan gå ut,) och hämta ett kuvert till sonen.

Sen får vi se vad som händer.....

Vi ska fira Stoffe i morron....och barnbarnet en annan dag.

Men GRATTIS Stoffe och Eve på era födelsedagar!!!!!!!!!!!!

Och Grattis Nettan (en dag för sent:(  )   Hade skickat ett mail igår mend et låg kvar såg jag nu....strul med servern antar jag....har hänt förr.

Och Grattis Peter och Kalle.....jösses vad folk fyller år nu!

Nu vill jag gå ut och få frisk luft:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0