Sett en prinsessa idag:)

På riktigt alltså! Världens sötaste prinsessa ...jag lovar!
Var ju iväg och firade barnbarnet....och hon hade en rosa prinsessklänning på sig!

Sen fixade Kicka håret på henne och så bytte hon om till ballerinakjol och vips så blev hon Babyspice...junior:D
Jäklar så lik hon blev.
Det blev många glada skratt och tokiga upptåg...som alltid med den familjen....förstår inte hur dom bär sig åt hahahaha
Eller hur Johanna?! :P

Kicka klarade det muntliga nationella provet! Och fick tom tack av läraren för att hon kom på sin lediga dag.
Det finns alltså mänskliga lärare ändå hihi
Fast dom är sällsynta....nästan utrotningshotade.

Sen var vi iväg till tatueringsstudion för besök. Tänkte mig en liten grej på ena ankeln;)

Åkte vidare till pappa.....

Sen hem för en powernap. Kicka ville iväg och glo på Ikano innan vi skulle hämta Peter från jobbet.
Oj vad mycket fint det finns!!!!!!!!!

Kebabkryddad strimlad karré och grönsaker till middag.

Nu ska jag ta en liten promenad....och så läsa en stund...och kanske drömma lite om hur brudklänningen ska se ut....vilka blommor jag ska i buketten....om vi ska ha stor fest mm mm :)
När jag gifter mig med Inga-Lena alltså.....hihihi

Jag har bestämt mig för att inte sitta här så länge ikväll!!!!!!!!!!!!

Och JO, det blev en bra dag:O

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: I-L

Självklart ska vi ha ett srooooort bröllop..Kram

2008-05-21 @ 22:54:57
URL: http://illi.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0