Släktträff light

HA jag hamnade på en minisläkt träff i alla fall idag:)
Hos min exsvägerska...där jag träffade hennes barn med respektive och barnbarn.
Alltid lika trevligt men tyvärr ses man alldeles för sällan....blir bara inte av. Alla har vi vårt att pyssla med...
men jag känner mig alltid välkommen när jag har vägarna förbi....

Hon var jättefräsh med nyklippt lugg, fina glasögon med fjärilar och jättesnygg tunika:D
Och vilken mysig liten altan hon byggt!!!!! Jätte, jättsöt....precis så skulle jag vilja ha det om jag nån gång hamnar ensam i en minilägenhet....Fast kanske lite större om det gick....så jag kunde ha dansgolv också hahaha

Nu ska jag laga lite mat....hungrig som en varg....för att inte tala om vad resten av familjen är.
Dom säger här att det var tur att jag kom hem nu för dom är trötta på att leka Robinson...snacka om att kunna överdriva hahahahaha

Kommentarer
Postat av: Mariann

Vilket trevligt kalas ni var på! Synd att du inte bor granne med mej annars hade jag kunnat hjälpa dej med vinflaskan ;) Ses på tisdag!

2008-05-11 @ 19:53:20
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Anonym

Man får väl tacka för blomman och komplimangerna. Ja sant som du säger ses alldeles för sällan. Men som du skriver så är du alltid välkommen. Kram o hälsa barnen

2008-05-12 @ 00:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0