Slö och likgiltig

Kan det vara vädret tro? Är sååå trött...
Kunde sovit lite längre....Challe och Monica hade försovit sig så vi fick snällt vänta utanför tills Linn kom och öpnnade åt oss. Sen dröjde det ytterligare tills vi kom igång, men då hade jag stelnat till igen så det gick trögt.
Mycket snack om finslipningar... hur sjutton jag ska komma ihåg allt vet jag inte:S

Nu har jag ätit en macka....nyttigt lunch, jag vet:)

Ska iväg till pappa nu....sen planerar jag att vila en stund, men vi får väl se om nån annan har planerat nåt annat:)

Känns som lördag idag....ska väl mera kännas som söndag i så fall, eller?!

Jaja...får se om jag lyckats få till en dejt med Grammis idag eller i morron....

Kommentarer
Postat av: Grammis

Hoppas du ser till villkoren uppfylls så att jag får komma till dig!!
Jag vill ha chans att vinna på lördag!! hihi
/Kram Hatten

2008-05-01 @ 15:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0